jaume mateu





Tenc experiència com a professional en el sector de la consultoria en els àmbits de l’urbanisme, l’avaluació d’impacte ambiental i la mobilitat. He treballat en diferents àrees de l’administració pública de les Balears. He estat Director Insular d’Ordenació del Territori del Consell de Mallorca entre els anys 2007 i 2011, etapa en la qual he coordinat, entre d'altres, el projecte per a la declaració de la Serra de Tramuntana com a Patrimoni Mundial, en la categoria de Paisatge Cultural. Actualment estic realitzant el doctorat a la Universitat de les Illes Balears i treballant com a consultor pel meu compte.

CV complet


Tengo experiencia como profesional en el sector de la consultoría en los ámbitos del urbanismo, la evaluación de impacto ambiental y la movilidad. He trabajado en diferentes áreas de la administración pública de las Baleares. He sido Director Insular de Ordenación del Territorio del Consell de Mallorca entre los años 2007 y 2011, etapa en la que he coordinado, entre otros, el proyecto para la declaración de la Serra de Tramuntana como Patrimonio Mundial, en la categoría de Paisaje Cultural. Actualmente estoy realizando el doctorado en la Universitat de les Illes Balears y trabajando como consultor por mi cuenta.

CV completo


I have experience as a professional in urban and spatial planning, environmental impact assessment and mobility. I have worked in the regional government of the Balearic Islands. I was appointed as Spatial Planning Director of Consell de Mallorca (2007-2011) when I was in charge, among others, of the project of inscribing the Serra de Tramuntana (Mallorca) in the World Heritage List as a cultural landscape. Nowadays I am PhD candidate at the Balearic Islands University and I work as a consultant.

Full CV









 
 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada